24-05 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu 24-05 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

24-05

24 Mei 2014 | Nederland, Assen

Vandaag vroeg vertrokken,omdat wij onderweg eerst naar een garage moesten,omdat de airco van de auto het niet deed en dat verwacht je niet van een nieuwe camper of misschien ook wel.Dat was binnen een uur weer in order en konden we verder gaan. Dat was prettig rijden nu het lekker koel was in de auto,daarom keek ik ook zo op de foto je bent dan helemaal af. Maar nu gaat alles weer goed en hebben hele mooie gedeelten gezien vooral die mooie rotsen het lijkt of ze het uit gekapt hebben. Hoe die berg geiten er op komen is mij een raadsel. Wij dachten dat we door de bergen gingen maar het was er boven op en dat was was wel heel special..Vanavond waren wij om 17.30 op de camping.Wij gaan morgen weer verder naar het westen en het wordt alleen maar mooier en groter,alles is groter in Amerika en de Amerikanen.Ze zijn wel behulpzaam. Groetjes C d en H H

• 24 Mei 2014 - 08:11

Marijke:

Mooie foto's , zet de camper er ook eens op zonder de bek open. Hoe is het weer bij jullie? Als jullie elke dag zoveel rijden ben je over drie weken wel in Nederland. Zijn de campings net zo goed als bij ons met sanitair en kampwinkel? Nog veel plezier . Groetjes Marijke

• 24 Mei 2014 - 14:38

Kunnen jullie ook een foto maken van de camper waar hij helemaal op staat ? Wil Armin wel graag zien denk ik .

Groetjes vanaf de klaverveld