Zondag 25-5 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu Zondag 25-5 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

Zondag 25-5

Door: Henk

25 Mei 2014 | Nederland, Assen

Vandaag een lange rit gemaakt, maar wel door een heel mooi gebied en natuur. Zelfs op een plek waar het nog bijna helemaal wit was van de sneeuw. Onderweg elanden en heel veel herten gezien konden moeder en kind tot op enkele meters naderen om te fotograferen. Zijn nu op de camping in Cody, op een uur rijden van de ingang van hat Yellowstone park. De naam van het gebied is niet bekend, maar was een Canyon. Hopelijk gaat het uploaden van de foto's hier sneller en komen ze er direct bij. Tot later en groeten namens ons vieren.

• 25 Mei 2014 - 20:15

Cor En Ine:

Nog gefeliciteerd met 40jr huwelijk!
    Leuk om de berichten te lezen.
    Geniet ervan! Groetjes Cor en Ine

• 25 Mei 2014 - 20:38

Ik heb die via de app geplaatst.. Misschien kun je die andere 1 voor 1 mailen dan plaats ik die... Groetjes, Marcus, carmen, Mira, Armin en de beestenbende