2 juni uit Banff - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu 2 juni uit Banff - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

2 juni uit Banff

Door: Henk en Conny

02 Juni 2014 | Nederland, Assen

Geen internet op de camping,,maar wel bij Mac D. Vannacht voor het eerst bijna de hele nacht regen gehad. Tot de middag was het donker, maar nu breekt het zonnetje door. Het weer is erg wisselvallig. Gisteren was de eerste zonnige dag volgens de bus chauffeur van de pendel van de camping naar het dorp. Deze is gratis en terug kost slechts 2 dollar per persoon. Op de camping veel wild, reeën en wolven en volgens een medewerker was er ook een beer gezien op de camping. Wij staan op een gedeelte dat pas vanaf 1 juni open is, dus er is nog weinig verkeer geweest, dus angst om de beer tegen te komen oveheerst. Het is een echt vakantie dorp. Veel winkeltjes en eet tentjes. Henk en Dineke zijn met de camper nar de gondelift de berg op, maar weten niet of ze naar boven gaan, want het weer is te wisselvallig. Als je niets ziet is het bovendien zonde van het geld. Houden via de walkie talkie contact en anders zien we elkaar weer op de camping. Het bevalt goed om de laatste dagen in een lagere versnelling te staan. Komen we tot rust voor de lange terugreis in het vliegtuig. Door het tijds verschil zitten we volgens de klok 18 uur in het vliegtuig, wat in werkelijkheid maar 10 uur is. Watvreemd is is dat er veel,vliegen/muggen op,de camping zijn, zonder dat we vlak bij water zitten. Zitten allemaal,inmiddels onder de beten en jeuk bulten. Uiteraard geen smeerseltjes bij ons.

Gr. Van ons vieren en tot het vogende verslag.