Reis om Chicago, dag 5/6 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu Reis om Chicago, dag 5/6 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

Reis om Chicago, dag 5/6

Door: Henk en conny

20 Mei 2014 | Nederland, Assen

Gisteren in het plaatsje Holland in Michigan gestaan, mooie gemeentecamping met prachtig sanitair. Leuk dorpje, net of je thuis bent. 'S avonds zware regenval en volgens de berichten zou het dinsdag 20-5 erg slecht worden, maar de weerbaren hier zitten er ook wel eens naast, want het is prachtig weer, met temp. Voor gevoel rond de 30 Gr. Prachtige landschappen met afwisselende de mooiste huizen en zo een zwaar verwaarloost krot ertussen, maar wel allemaal met veel grand. Vanmorgen om 10 uur weggereden voor een rit van ruim 350 km. Eindbestemming is een zogenaamde KOA camping inUnion in de staat Illinois. Moesten om Chicago heen, wat een stad. Heeft volgen mij wel 2 1/2 uur in beslag genomen, maar om plaatselijke tijd 16.30 uur stonden we op onze plaatsen. Weer een mooi camping. De komende dagen willen we flink wat km. Maken om richting Rocky Mountains te gaan. Als we wat moois tegen komen blijven we misschien wel even staan.

• 21 Mei 2014 - 11:45

Marijke:

Jullie rijden er wat af, bevalt de camper goed. Het is hier ook mooi weer. Hoeveel kilometer rijden is het nog voor dat je bij de Rocky Mountains bent ? Veel plezier.

Marijke

• 21 Mei 2014 - 21:56

Nog niet gelukt met de foto's ? Nou ja, dan zien we ze wel thuis :-) doe voorzichtig avonturiers...
    Jullie monster heeft trouwens vandaag een kikker gepakt die ik heb kunnen redden en die van mij een muisje die het niet heeft gered. Dus hier gaat alles goed .

Groetjes , Marcus, carmen, Mira an Armin