24-05 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu 24-05 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

24-05

Door: Conny

25 Mei 2014 | Nederland, Assen

VANWEGE DE TIJDGRENS WEER EEN UUR ERBIJ DUS WE HEBBEN ONS NIET VERSLAPEN MAAR WAREN JUIST ERG VROEG WAKKER.Ik was klaar om te vertrekken kwamen Henk en Dineke de camper uit om te vertellen dat het nog maar acht uur was.Vervolgens om half tien vertrokken naar Mount Rushmore dat was erg indrukwekkend en prachtig om te zien. Bijzonder was het wel dat ruim boven de helft van de rots waar de hoofden op stonden een geit op de steile berg helling liep hij was de enige en kon er zo afvallen.Daarna doorgereden in de richting van Spearfish onderweg drie watervallen en ook nog sneeuw.De hele omgeving is mooi en indrukwekkend.Vervolgens de state Wayoming ingereden met als eind punt de devils tower ,tegen over de camping waar wij nu zitten. Groot aantal foto's gemaakt en die worden er nog bij geplaatst.groetjes C.D. H. H.