Op weg naar Great Valls - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu Op weg naar Great Valls - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

Op weg naar Great Valls

Door: Henk en Henk

29 Mei 2014 | Nederland, Assen

Vanmorgen om 9.30 uur vertrokken uit Livingston om de Great Valls te gaan bezoeken. Volgens de campingbaas was dat zonde van onze tijd. Nu mooi op tijd op de camping en op tijd met eten.
Rit van 280 km. Morgen gaan we naar Watherton Glasier en dan zijn we weer vlak bij de Canades grens. Daarna naar Banff en Jasper. Zitten nu op 4100 km, in twee weken tijd. De vermoeidheid begint wel toe te slaan, want we worden 's morgens steeds later wakker. Internet werkt gelukkig wel, maar is behoorlijk traag.
Gr. namens ons vieren en tot morgen.

• 29 Mei 2014 - 15:18

Marco, Marion En Mama:

De groeten van ons allemaal en nog veel plezier. We hebben jullie verslagen gelezen, wachten nu nog op de foto van een beer. doei

• 29 Mei 2014 - 16:31

Marijke:

Alles goed , hebben julie geen rustdag? De foto's zijn duidelijk mooie omgeving . Rijden jullie steeds samen? En nog veel genieten.

Marijke