Yellostone park dag 2 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu Yellostone park dag 2 - Reisverslag uit Assen, Nederland van henkenconny - WaarBenJij.nu

Yellostone park dag 2

Door: Henk en Henk

28 Mei 2014 | Nederland, Assen

Vanmorgen vanaf de camping het park weer opgereden en de noord route gaan rijden. Gevraagd waar we de grootste kans hadden beren op de weg te zien en die raad maar opgevolgd. Na een klein uur, natuurlijk net voorbij een parkeerplaats stonden er allemaal toeristen op de weg en was de plaatselijke politie erbij om iedereen door te sturen, dus ons ook. Toen bleek het gemak van de I pad, direct klaar voor gebruik. Helaas geen tijd om scherp te stellen, maar volgens ons is de beer met twee jongen nog wel te onderscheiden. Zal proberen om deze bij te voegen, net als de bizon die midden op de weg stond en geen kant uit wilde. Momenteel zonder bovenkleding in de zon met een temperatuur van ongeveer 30 graden op 2000 meter hoogte plaatselijke tijd is 17.30 uur.